На кафедрі існує традиція зустрічі студентів з провідними фахівцями галузі. Особливо приємно, що такими фахівцями є колишні випускники кафедри. Так, 17 листопада відбулась лекція Управляючого торгівельним центром METRO в м. Одеса Побережного Михайла Сергійовича. Тема лекції «Особливості реалізації м’ясної і рибної продукції у торгівельній мережі» зацікавила студентів та викликала жваву реакцію аудиторії. Велика кількість запитань була присвячена специфіці роботи торгівельного центру з виробниками продукції, політиці відбору та формуванню асортиментного наповнення, особливостям формату компанії METRO.
Також цікаво було дізнатись, що компанія METRO дотримується системи «Аналізу ризиків і критичних точок контролю» (HACCP), що допомагає забезпечити контроль якості на всіх етапах виробництва продуктів харчування, їх доставки, зберігання та реалізації. Працюючи за даною системою, METRO не тільки досліджує і контролює товари власних торгових марок, але й застосовує ці ж вимоги до своїх постачальників. Для доставки продуктів HoReCa Direct METRO використовує сучасні авто з можливістю підтримки температурного режиму. Заморожені продукти доставляють в спеціальних боксах. Кожне авто для доставки проходить санітарний контроль.
Наприкінці зустрічі фахівець відділу Human Resources Department METRO Ірина розповіла про підготовку до співбесіди з рекрутерами та про основні правила поведінки на співбесіді з метою отримання бажаної вакансії, а також запропонувала студентам пройти процедуру типового анкетування кандидатів при працевлаштуванні в торгівельну мережу компанії METRO.
Колектив і студенти висловлюють щиру подяку доценту кафедри Ларисі Володимирівні Агуновій за допомогу в організаціїї цієї зустрічі. |